Menu
Winkelwagentje

Ruilen & Retourneren

Ruilen en retourneren

Onze 14 dagen retourgarantie

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier ( zie einde algemene voorwaarden of download hier).

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Strict noodzakelijke cookies

Deze cookies zijn nodig om de website te laten werken en kunnen niet worden uitgeschakeld. Dergelijke cookies worden alleen ingesteld als reactie op acties die door u zijn uitgevoerd, zoals taal, valuta, inlogsessie, privacyvoorkeuren. U kunt uw browser instellen om deze cookies te blokkeren, maar onze site werkt dan mogelijk niet.

Analytics & statistieken

Deze cookies worden meestal ingesteld door onze marketing- en advertentiepartners. Ze kunnen door hen worden gebruikt om een profiel van uw interesse op te bouwen en u later relevante advertenties te tonen. Als u deze cookies niet toestaat, krijgt u geen gerichte advertenties te zien voor uw interesses.

Marketing en retargeting

Met deze cookies kunnen we bezoekersverkeer meten en verkeersbronnen bekijken door informatie te verzamelen in datasets. Ze helpen ons ook te begrijpen welke producten en acties populairder zijn dan andere.